رمشک
،وب سایت خبری، رمشک،دهستان رمشک
 
الاچیق های سنتی رمشک،ساخت ساز الاچیق، رمشک آپلود عکس آيا از زندگي يكنواخت در خانه هاي تكراري و آپارتمان نشيني خسته شده ايد؟ o550914_.jpg آيه به فكر تغيير و تحول در محل زندگي خود هستيد؟ آيا به فكر جذب گردشگر و مشتري هستيد؟ ما به شما آلاچيق سنتي اربابی را پيشنهاد ميكنيم با بيش از⑩ سال فعاليت در زمينه ي آلاچيق سازي با كادري متخصص و با مهارت بالا ساخت آلاچيق در اكثر شهرهاي بزرگ ايران از جمله °مشهد ° اصفهان ° شيراز *بوشهر ° كرمان °و غیره ° بندرعباس و شهرهاي شمالي كشور ساخت و تحويل آلاچيق در كمترين زمان و نازلترين قيمت ساخته شده از شاخ و برگ نخل و درختچه ي داز ساخت آلاچيق در طرح ها و اندازه هاي مختلف مقاوم در برابر: زلزله-طوفان-برف و باران مناسب براي : باغ -ويلا-حياط منزل-رستورانهاي سنتي كافي شاپهاي ساحلي و فضاي باز-پشت بام وغيره ارتباط با پیمانکار 989179458322+ ‏ ‏ عکسهای،الاچیق،سنتی،رمشکی, توپ،کپر،لهر, ارتباط با پیمانکار(استاکار) ارتبـاط : تلـفن هــمراه ‏ ‏ 09179458322 >===> تلفن : همراه,,# 09136137907 ایدی تلگرام جهت دریافت عکس ,تصاویر, الاچیق ها به ایدی ذکر شده در تلگرام, مراجعه, فرمايد, allachigheTaks@ کانال تلگرام سـاخـت سـازــ الاچـیق ــ سنتی ــ کپـــر ساخت ساز الاچیق ✓سنتی✓ https://telegram.me/allachigheTaks سـاخـت سـازــ الاچـیق ــ سنتی #ساخت ساز الاچیق،توپ،کپر،لهر،رمشکی،رمشک، '"'"'''''''›'''''''''›""""""»"""""""""""""»"""""""""""""»""""""""» برای توضيحات, اطلاعات, بيشتر, و نمونه کار, الاچیق های, سنتی, رمشکی, روی خرید پستی کلیک نماید.شما به صفحه راهنما هدایت میشین. 1700000 تومان


بیماریهای تناسلی و خطرهای آن


بیماریهای تناسلی و خطرهای آن


  عمل زنا به واسطه وصلت جنسی باعث انتقال بیماری سیفلیس و سوزاک می شود،و این دو بیماری در حد زیادی در جهان انتشار یافته اند،و در اثر میکروبهای خاص زنده ای به وجود می آیند،که دستگاه تناسلی مبتلا به آنها می باشد،و از طریق عمل جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل می شوند.اکنون به خاطر توضیح بیشتر و اتمام فایده بهتر راجع به خطر و زیان هر یک از این دو بیماری"سیفلیس و سوزاک"را با استفاده از توسعه علم جدید پزشکی مطالبی را بیان می کنیم تا خطرها و زیانهای که در اثر عمل زنا به صحت و سلامتی عمومی وارد می شوند و جامعه را تهدید می کنند برای خوانندگان محترم آشکار گردد:


الف:"سیفلیس:سیفلیس دارای سه مرحله بیماری مختلف می باشد: 

‏ ‏


 

مرحله اول: این است که میکروبها سیفلین بعد از عبور از جلد یا غشای مخاطی بعد از چند ساعت وارد خون می شوند ن تقریبا بعد از یک هفته در تمام بدن منتشر می گردند،و نخستین علامت این بیماری پیدایش لکه مشخص است که بعد از عمل جنسی بین نه روز تا سه ماه آشکار می گردد،لکه سیفلیس سفت است و بر سر ذکر (آلت)مرد،و یا روی (عورت)یا در مهبل زن ظاهر می گردد،و گاهی نیز اثر آن روی دو لب،یا دو پستان،و یا روی انگشتان و در اطراف شکافهای پدیدار می شود. گاهی لکه سیفلین در مدت بین ده تا چهل روز بدون معالجه ناپدید می گردد،گاهی نیز شخص خاطی تصور می کند که بهبودی یافته است،و زمانی هم لکه سیفلیس مطلقا ظاهر نمی شود، و یا اگر ظاهر شود چنان کم است که شخص جوینده آن را تشخیص نمی دهد. :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


مرحله دوم: این مرحله از بیماری سیفلیس بعد از زوال لکه آغاز می شود،و مدت زمان آن بین دو ماه تا شش ماه می باشد،و گاهی نیز تا حدود دو سال دوام می یابد،و اولین عارضه سیفلیس در این مرحله دو م پیدایش جوشهائی است بر نقطه ای از اجزاء بدن ،سپس تمام سطح پوست را می پوشاند و هم چنین کف دو دست و گودی زیر دو پار را در بر می گیرد،و گاهی شبیه به بیماری حصبه است اما موجب خارش و سوزش نمی گردد،و امکان ندارد که تشخیص داده شود که آن بیماری سیفلیس است،مگر با آزمایش خون،گاهی لکه های سفید مخاطی در داخل دهان و حلق و در اطراف اعضای تناسلی و شکافها ظاهر می شود،و یکی از عوارض آن نیز سر درد،تب،ه احساس بیماری و درد استخوان و مفاصل است،و گاهی موجب ریزش تکه های مو می گردد.و زمانی نیز باعث کم خونی و چشم درد می شود. :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏ بیماری سیفلیس در این مرحله دوم بسیار آلودگی دارد که به آسانی منتقل شود،و هر گاه عوارض جوشهای مخاطی آن روی لب ها و دهان ظاهر شد به وسیله بوسیدن منتقل می شود،این مرحله نیز در فاصله زمانی بین سه هفته تا دوازده هفته پنهان می شود،ولی گاهی این بیماری عودت می نماید.

‏ ‏ مرحله سوم: این مرحله یا سیفلیس پنهان است.و گاهی بعد از زوال سیفلیس دوم مستقیما ظاهر می شود،و یا بعد از فاصله زمانی بین دو تا پنج سال و یا پانزده سال یا بیشتر ظاهر می شود،و زمانی هم شخص مبتلا به این بیماری،با وجود میکروبها در داخل بدن خود،احساس آن را نمی کند،و ختی گاهی آزمایش خونی آن منفی نشان می دهد،این مرحله کمتر سرایت می کند اما خود شخص مبتلا شده به آن ،بسیار خطر ناک می باشد و میکروبها تمام بدن را در بر می گیرند که در نتیجه موجب از دست دادن بینای و ایجاد بیمارهای خطرناکی در ریه ها و قلب و مغز و تمام اعضای داخلی بدن می شود. بیماری سیفلیس،استخوانها و مفاصل و پوست بدن را مبتلا می کند و گاهی نیزسبب ایجاد قروح عمیقی در دو ساق پا ن التهاب مزمن استخوانی می شود و موجب شکافی در سقف دهان می گردد.!

  


سیفلیس در مرحله سوم هرگاه قلب،و دستگاه مرکزی عصبی را مبتلا سازد،کشنده می باشد.و مبتلا شدن دستگاه عصبی مرکزی باعث تباهی و خشکی می شود که گاهی منجر به جنون و مرگ می گردد،و مبتلا شدن دستگاه عصبی مرکزی به وسیله تحقیقات آزمایشی مشخص می شود،نشانه مبتلا شدن به اینگونه بیماری عصبی،لرزشهای حرکتی است بگونه ای که شخص مبتلا به آن تو ازن و تعادل خود را از دست می دهد.

 


ب_ بیماری سوزاک


  بیماری سوزاک از میکروب باکتری که"گنولک"نام دارد به وجود می آید و عمل ویژه این میکروب این است که به غشای مخاطی حمله ور می شود،و در اعضای تناسلی و پیشابی مخفی می گردد و سبب التهاب و چرکی شدن آن می شود، و آمیزش جنسی با این افراد بیمار در آنان کهنه شده است تقریبا موجب انتقال مداوم این بیماری می گردد. در بعضی اوقات میکروب باکتری غشا چشم را مبتلا می سازد و اگر اقدام به مدوای آن نشود موجب نا بینای می گردد،این بیماری در میان افراد مسن امری شایع نمی باشد.نخستین عوارض بیماری سوزاک عادتا یک هفته بعد از عمل جنسی ظاهر میگردد. و اما گاهی مدت رشد و نمو این بیماری تا سه هفته طول می کشد ،بیماری سوزاک در مردان بطور کلی باعث التهاب می شود و در حین خروج ادرار احساس سوزش می کنند و چرک آلوده با خون، و یا به صورت مایعی سفید گونه از هانه ذکر خارج شده و اگر این وضع بدون معالجه ادامه داشته باشد،خروج چرک آلوده با خون ا فزایش می یابد و مدت دو یا سه ماه ادامه پیدا می کند.و به واسطه سرایت این بیماری به سایر غشاها ضایعات دیگری بروز می کنند از قبیل:برجستگی و التهاب غده پروستات و دو بیضه ها،و این عوراض گاهی هم منجر به عقیم شدن مرد می شود. هر گاه زن به بیماری سوزاک مبتلا شد احساس درد و ألم نمی کند و عوارض و نشانه ها و علائم اولیه بیماری را مشاهد نمی نماید،اما ممکن است در قسمت پایین شکم،احساس یک نوع درد و رنج کند، و در اثنای ادرار و یا در حین ترشح سفید گونه از مهبل،سوزشی به او دست و گاهی هم دست نمی دهد،و هر وقت این سوزش قطع شد بیماری به اعضای دیگر از دستگاه تناسلی سرایت می کند و در نتیجه تخمدان و لوله های رحم ملتهب می شوند،و این امر موجب نازائی می گردد، و اگر جلو بیماری سوزاک گرفته نشود سرایت آن گسترش می یابد و در اعضا و دیگر بدن اثر می گذارد. ضایعات و عوارض زیاد بیماری طولانی سوزاک گاهی موجب التهاب مثانه و کلیه ها نیز می شود،و گاهی هم این بیماری باعث التهاب استخوان و یا مفاصل می گردد،و در نتیجه التهاب دردناکی را به وجود می آورد،و اگر چنانچه از سرایت این بیماری سهل انگاری به عمل آید سرانجام منجر به التهاب پوست دور مغز می شود، بلکه اگر میکروبهای بیماری به خون برسند و در رگها قلب قرار گیرند،به مرگ بیمار می انجامد. لازم به یاد آوری است بیماری سوزاک در مراحل اولیه قابل بهبودی کامل می باشد،و اگر به وسیله پزشکان متخصص،فوری معالجه سود،جلوگیری از ضایعات دردناک و رفع خطرهای آن امکان پذیر است.


 

‏ ‏


 

نظر :

    .

‏ ‏ .

‏ ‏.


نظر :

‏ ‏

...

...


 

 

‏ ‏

‏ ‏!

  


 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : نظام اربابی پور
  • تاریخ: یک شنبه 18 فروردين 1398برچسب:بیماریهای تناسلی و خطرهای آن,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    lovenar

    نظام اربابی پور

    lovenar

    http://lovenar.loxblog.com

    رمشک

    بیماریهای تناسلی و خطرهای آن

    رمشک

    كد ساعت و تاريخ

    با سلام خدمت شما دوست عزیز نظامم اهل دهستان رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج استان کرمان رشته درسیم هستش علوم انسانی حتما به وب شما هم سرمیزنم وخوشحال میشم اگه توی نظرسنجی شرکت کنید و یا عضوخبرنامه بشید متشکرم. ‏ با عرض سلام و خوش امد گویی خدمت شما بازدید کننده گرامی در این وب سعی در معرفی دهستان رمشک در دنیایی مجازی داریم که البته مطالب دیگری هم قرار خواهد گرفت در حدتوان

    رمشک